off we go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu off we go! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu

off we go!

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 September 2013 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk is het dan zo ver...de reis naar Costa Rica is begonnen!
De wekker ging vanochtend wel wat vroeg en het duurt weer even voordat we weer een bed te zien krijgen, maar we hebben het er graag voor over.
om 10.10 uur gaan we met United Airlines de lucht in op weg naar Houston voor een overstap. Toen ik naar Indonesie ging en op Hong Kong moest overstappen werd de bagage vanzelf overgezet. In Amerika werkt dit anders. We zullen echt uit moeten checken, douane, bagage ophalen, opnieuw inchecken, bagage weer inleveren en wachten op het volgende vliegtuig. Voor dit hele ritueel hebben 4 uur en20 minuten de tijd, dus dat zal wel goedkomen. Daarna mogen we nog een keer 3 uur en 3 kwartier de lucht in om daarna in Costa Rica aan te komen:D
Ik zal mij vast verontschuldigen voor de eventuele tikfouten aangezien ik dit verslag met een slaperig hoofd, op mn telefoon in een auto geschreven heb... hihi ;)
Zodra we op bestemming zijn, ik er fut voor heb en we wifi hebben gevonden horen jullie weer wat van mij! Dan ga ik mij straks lekker een paar uurtjes bezig houden met film kijken, spelletjes spelen en mij inlezen in alle info over een prachtig land.

  • 04 September 2013 - 07:40

    Caroline:

    Een voorspoedige reis gewenst, en veel mooie avonturen tegemoet!
    Tot lees'.
    Caroline

  • 04 September 2013 - 08:47

    Sabine Goutziers:

    Hele goede reis en heel veel plezier!

  • 04 September 2013 - 10:03

    Mama:

    Een geode vlucht gewenst van papa en mij. Ik vind het knap van je, dat je `s morgens zo vroeg er al zin in hebt gehad om een begin te maken met dif reisverslag chapoo. Ik kijk uit naar de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 31 Maart 2011
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 51681

Voorgaande reizen:

19 Mei 2017 - 04 Juni 2017

Camperreis West-Canada

04 September 2013 - 20 September 2013

KRAS Rondreis Highlights of Costa Rica

11 September 2011 - 02 Oktober 2011

Drifters Overland Explorer Zuid-Afrika

Landen bezocht: