back home - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu back home - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu

back home

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 September 2013 | Nederland, Prinsenbeek

na een zeer lange en vermoeiende reis weer back home in ons koude kikkerlandje waar de herfst inmiddels zn intrede doet.
terugkijkend op een fantastische reis.... kunnen we weer een geweldige ervaring aan het lijstje toevoegen.

• 11 Juni 2016 - 17:25

Carl:

Hey!
    Wat een leuke verhalen over jullie mooie rondreis.
    Wij hebben dezelfde rondreis geboekt en zullen 27 juli naar Costa Rica vertrekken.
    Nu had ik nog een vraagje waar jij misschien uit ervaring op zou kunnen antwoorden: weer jij (ongeveer) hoeveel budget we moeten voorzien om ter plaatse te besteden? Ik vind dat moeilijk in te schatten en het zou toch leuk zijn om een richtbedrag te hebben. :)

Alvast bedankt!

Groetjes,
    Carl

• 13 Juni 2016 - 12:08

Linda:

pfoe... dat is een moeilijke vraag...
    buiten t feit dat ik dat echt niet meer weet is het natuurlijk ook heel erg afhankelijk van de facultatieve excursies die je wil doen en hoe je met eten en drinken omgaat...
    Uiteindelijk is het natuurlijk altijd meer dan je vooraf gedacht had, maar ik vind ook dat je op zo'n reis niet op een paar euro moet kijken. Je moet ervan uit gaan dat je er maar 1 keer in je leven zal komen (als je net als ik nog genoeg bestemmingen op je wensenlijstje hebt) en dan moet je niet beknibbelen.
    Heel veel plezier iig en geniet ervan!!

groetjes,
    Linda