on the road - Reisverslag uit Hope, Canada van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu on the road - Reisverslag uit Hope, Canada van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu

on the road

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 Mei 2017 | Canada, Hope

Na een lange nacht in een heerlijk bed zijn we weer helemaal opgeladen. We waren wel wat vroeg wakker, maar dat is niet echt erg aangezien we ook al op tijdopgehaald werden door fraserway (onze camperverhuurder)
Samen met nog een ander Nederlands stel werden we om 7.45 uur opgehaald zodat we de grote drukte bij het verhuurstation voor waren en tijd konden vertrekken. Eerst werd de hele papierwinkel afgewerkt waarna er een hele uitgebreide demonstratie van de camper werd gegeven.
Omdat we de boodschappen liever niet midden in Vancouver wilden doen, hebben we de tom tom ingesteld en zijn we eerst naar Chilliwack gereden om op zoek te gaan naar een Wallmart zodat we voor een aantal dagen voorraad in konden slaan. Nou... en dat is gelukt...
We hebben wel een uur door de supermarkt gelopen om vanalles te verzamelen en voor een godsvermogen in te slaan. Tevens hebben we ook maar meteen gekeken voor een lokale simkaart voor als we eventueel wat noodzakelijke telefoontjes moetem plegen of iets op internet willen raadplegen en geen wifi bij de hand hebbenn. Als je dat niet doet kan je weleens voor onaangename verrassingen komen te staan als bij terugkomst de rekening vsn je eigen provider op de mat valt.... en dat willen we natuurlijk niet.
Na de boodschappen hebben we bij de subway nog ff snel een broodje gegeten en hebben we onze reis voortgezet op weg naar camping Wildrose in Hope BC.
Nadat we hadden ingecheckt werd het tijd om de camper maar eens ff helemaal goed in te gaan ruimen want onze bagage en de boodschappen hadden we er zomaar ingeladen, maar dan valt er niet makkelijk in te leven.
We hebben op t moment erg veel geluk met het weer hier blijkbaar. De afgelopen dagen/weken schijnt het hier veel geregend te hebben, maar nu schijnt het zonnetje en is de temperatuur heerlijk. We hebben dan ook nog ff lekker in het zonnetje gezeten en de handleidingvan de camper nog maar s goed doorgelezen.
Vandaag hadden we bedacht om maar iets makkelijks te eten en dus hadden we macaroni met mexicaanse kruiden smaak op het menu. Het smaakte prima en was genoeg voor 2 dagen dus ergens in de komende dagen hoeven we een keer niet te koken. Verder hebben we ook veel vlees van op de schroei gekocht dus dat wordt smullen de komende dagen. 1 nadeel voor Cedric... we hebben knoflooksaus erbij kunnen vinden...
Onderweg hebben we al veel moois gezien, maar we verwachten ook dat dit nog niks voorstelt bij hetgeen er nog komen gaat... vanavond nog maar een keer een beetje op tijd ons nestje in en hopen dat we wat kunnen slapen... het krappere bed in de camper zal ff wennen zijn en de buren zijn behoorlijk luidruchtig... hopelijk feesten ze niet al te lang door...
Morgen op weg naar Kelowna BC
Tot snel!!

• 21 Mei 2017 - 08:31

Mama:

Dat komt zeker omdat jullie er nu zijn dat het zonnetje schijnt

• 21 Mei 2017 - 09:02

Anton:

Mooi om zo op de hoogte te blijven van jullie reis. Gewoon veel genieten! Groetjes van ons allemaal!

• 21 Mei 2017 - 14:29

Jeanne Lokhoff:

Oh wat zijn jullie ver van huis zeg. Maar zal een hele ervaring worden. Lekker genieten met julllie tweetjes en kijk goed uit he.

• 22 Mei 2017 - 08:57

Barry :

Ben wel een beetje jaloers hoor. Ben erg benieuwd naar de rest van de verhalen, en naar de foto's natuurlijk. Veel plezier en nog een heel goede rijs.