nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Prinsenbeek, Nederland van Linda Nuiten - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes slapen...

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Mei 2017 | Nederland, Prinsenbeek

wat gaat de tijd toch snel... zo lijkt onze reis nog mijlen ver weg (ondanks dat we laat geboekt hebben) en zo passen het aantal nog te slapen nachtjes al op 1 hand :)
De reispapieren zijn binnen, de geplande route heeft vorm gekregen, de eerste campings zijn vastgelegd en de eerste spullen zijn reeds klaargelegd om ingepakt te worden.
We moeten beide nog een paar dagen werken, maar vrijdag zullen we dan toch echt vertrekken en ik begin het nu toch echt allemaal wel een beetje spannend te vinden... hihi.
Maar wat hebben we er een zin in en kijken ernaar uit!
Ik weet niet precies hoe vaak we over internet zullen gaan beschikken om de verslagen online te zetten, maar ik ga zeker mn best doen om elke dag een verslag van onze avonturen te schrijven. En natuurlijk hoeveel beren we al gezien hebben! ;)

• 16 Mei 2017 - 13:05

Barry Nuiten:

Nou Lin, idd. Tijd gaat echt snel. We zien jullie vanavond nog ff. Maar toch wil ik heir ook even van de gelegenheid gebruik maken om jullie een werkelijk fantastische vakantie toe te wensen.
    Geniet er van, en ik ben zeer benieuwd naarvde verhalen. Ik zal ze allemaal lezen.

Groeten van mij en Carla en van Lara en Ivo een heel dikke knuffel.
    Je broer Barry.

• 16 Mei 2017 - 13:28

Karianne:

Heel veel plezier en genieten van een hopelijk onvergetelijke reis!

• 16 Mei 2017 - 13:50

Synco Van Den Bliek:

Beste linda,
    Heel erg veel plezier met deze geweldige trip.
    We gaan je proberen te volgen op deze mooie reis.
    Heel veel succes en geniet van al het moois de wereld je te bieden heeft.
    Gr synco

• 16 Mei 2017 - 23:00

Paulien:

Nog even bikkelen op het werk en dan volle bak genieten van jullie droomreis naar Canada! Ik hoop dat je vaak internet hebt ;) Maar vooral: Enjoy!

• 19 Mei 2017 - 07:24

Tante Gerda Tante Lenie :

Hallo Linda en Cedric. De dag is nu aangebroken dat jullie de reis van je leven gaan maken samen...Wij wensen jullie een Geweldige en Mooie reis toe en geniet maar goed van..Via de Veslagen volgen we jullie..Geniet er maar goed van....Lieve Groetjes Tante Gerda///Tante Lenie.....✈️✈️